מפלגת נעם תאסוף 40 אלף חתימות לתמיכה בה

    איתי גדסי 5 Comment on מפלגת נעם תאסוף 40 אלף חתימות לתמיכה בה

    בכנס פעילים ענק שעתיד להתקיים היום (ג) בצהריים מפלגת נעם תפתח את השלב הבא בקמפיין על ידי מבצע החתמות מאסיבי בו תרכז המפלגה את כלל הציבור המתכוון לתמוך בה בבחירות הקרובות. היעד: 40 אלף חתימות תוך 54 שעות.

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ג) בצהריים יתקיים כנס ענק של מפלגת נעם, אליו יגיעו כ-1000 פעילי 'נעם' מכל רחבי הארץ ובו יחל השלב הבא של קמפיין הבחירות של המפלגה – מבצע החתמה ענק בו יחתמו עשרות אלפי אנשים על ההתחייבות כי באם תעבור המפלגה את אחוז החסימה יצביעו להם. מבצע החתימות מגיע בעקבות סקר שערכה המפלגה, ממנו עולה כי 9% מהציבור רואים ב'נעם' כאחת מהאפשרויות להצבעה. מדובר בכ-11 מנדטים ובקהל יעד גדול אשר רואה במסרים של המפלגה בית לעמדותיהם.

    הכנס עתיד להתקיים בירושלים, באולם הכנסים 'מסיק' בקיבוץ רמת רחל ויפתח 54 שעות של פעילות אינטנסיבית של פעילי המפלגה, בהשתתפות רבנים ונציגי המפלגה אשר יישאו דברים במקום, כאשר לאחר מכן תיערך הדרכה מעשית לפעילים ומיד לאחריה ירתמו כולם לגיוס חתימות למבצע החתימות, ביעד של 40 אלף חתימות תוך 54 שעות.

    מבצע ההחתמה מגיע בעקבות סקר שערך מכון 'מדגם' של מנו גבע שקבע כי 9% מהציבור בישראל הודיע על כוונתו לתמוך בה ולבחור בה בקלפי באם נראה כי אכן המפלגה תעבור את אחוז החסימה.

    לאחר הקמפיין, בהתאם להצלחת המבצע, תודיע מפלגת נעם על המשך דרכה והאם אכן תרוץ לכנסת בבחירות הקרובות או תפרוש מן המירוץ.

    תגובת מפלגת נעם: "היום נתחיל בקמפיין ענק בו נחתים את עשרות אלפי האנשים שרוצים את נעם בכנסת אך רוצים לראות כי אכן מדובר בהצבעה אחראית ובטוחה. בע"ה הציבור הגדול אשר תומך בנעם יצטרף ועכשיו הכדור עובר לידיים של הציבור אשר יחליט האם מפלגת נעם תצטרף לכנסת" נמסר מטעם המפלגה.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      קדימה נעם!
      סוף סוף מישהו שאיכפת לו מערכים אמיתיים ולא רק מכסף

    2. 4

      לדעתי
      כדאי שיתאחדו ולא יעמדו על דברים כקוצו של יוד.
      נכון שזה לא חיובי שיש אישה במפלגת עוצמה יהודית.
      אבל גם במכבים הייתה יהודית לוחמת בלתי רשמית.

      1. רצו להתאחד, עוצמה הציבו תנאי שנועם מתחייבים לא לפרוש בשום מצב ונועם מתוך אחריות לא יכלו להתחייב לתנאי זה ולכן החיבור לא יצא לפועל, לצערנו.
        בע"ה שניהם יכנסו!!!

      2. היה נסיון איחוד אך עוצמה הם אלה שדחו עד הגשת הרשימות כיוון שעד חמישה ל22:00 קיוו שימינה יכינסו אותם.
        זה שהם מפלגות שונות זה מובן כיוון שעוצמה מדברים בעיקר על בטחון, א"י ועניינים חברתיים ואילו נעם מרימים את הדגל של הזהות היהודית התורנית של המדינה, הנשמה קודמת לגוף (ובעיקר במקום שהאויב משקיע את עיקר כוחותיו וממונו כדי להחדיר את דיעותיו וכן כל מה שכלול בנ"ל כדוג' שמירה על הכותל, על השבת במרחב הציבורי, שהגיור הנישואים והכשרות לא יופרטו לרפורמים וכד') כמובן שילחם על ארץ ישראל ויפעל ( לדוג' הרב דרור אריה היה מראשי הנאבקים בגירוש גוש קטיף וממקימי יישוב נטע ואלדד רבינוביץ עוסק בגאולת בתים במזרח ירושלים וגר בכפר התימנים [אחד המקומות בכי מסוכנים שם]) אך מבין שיש סדר עדיפויות ואיך הדור הבא יראה ומה יחדירו לו בחינוך לדוג' קודם להתמודדות עם נפ"מ נקודתית קטנה שגם היא פועל יוצא של תפיסות הדור הקודם.

    3. 3

      סוף סוף יש אמיצים שאומרים את האמת הגדולה שבלעדיה אנחנו כלום
      אשריכם!!